"Sam jeszcze nic nie wiem nie wiem nawet czy bede prowadzil ten turniej studia skonczylem ale Blank zaproponowal mi prowadzenie turnieju w zamian za przymkniecie oka ze nie jestem juz studentem us ale nie wiem jak bedzie z praca itp itd poprostu regularnie zagladajcie na forum od pazdziernika." - odpowiedz Cydzika na forum ligi.
Juve tez. Trzeba zapytac sie wszystkich tych, co grali z nami w tamtym roku.
Rok studiów: czwarty
Wysłany: 2009-10-03, 11:25
Jeśli dobrze licze to jest nas 11tu, 10ciu jeśli Kacper zdecyduje sie na transfer :P
Chyba musimy sie zdecydować na jedną ekipe bo nikt juz raczej nie dołączy.
_________________ "Men never commit evil so fully and joyfuly as when they do it for religious convictions."
Blaise Pascal
Rogalski - Szubert, Rębilas - Drąg, Szczesiak (Marcińczyk, Pikula, Szczepanek) - zadeklarowala sie cala Druzyna Actimela z poprzedniego sezonu
Ignaczak, Moksik, Nowak - Pałka, Wołk - zadeklarowali sie z Jaboli
Acik nie moze, Rafal odmowil, Andrzej zapadl sie pod ziemie, Lenin jest w takiej sytuacji, co Szczepan, co z Mechlinem? Czy Pawulon rozmawial z Robertem? Czy ktos jeszcze od nas z roku? Michal? Zebysmy mieli czyste sumienie.
Odejmujac Szczepana, Andrzeja, Lenina i Mechlina zostaje nam, tak jak Damian napisal, 11. Ja Kacpra chce. Jak go nie bedzie, to z obrona bedzie problem. I to duzy. Ale postapi, jak uwaza.
_________________ Alan z Myśliborza
Ostatnio zmieniony przez szlemiel 2009-10-03, 22:01, w całości zmieniany 1 raz
Rok studiów: czwarty
Wysłany: 2009-10-03, 12:35
szlemiel napisał/a:
Ja Kacpra chce.
No wiadomo , każdy chce ;]
Jak widać z nasza drużyna nie było by problemu by ponownie wystawić(choc wiadomo -sprawa z Kacprem nie jasna) a to yabole sie rozpadli :P Tak więc przy wspólnej drużynie chyba jasne ,która nazwa zostaje
_________________ "Men never commit evil so fully and joyfuly as when they do it for religious convictions."
Blaise Pascal
Wysłany: 2009-10-03, 21:24